תקנון האתר
- הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים
- החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
- תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
- גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
- המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת.
רכישה רגילה
- במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
- החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
- לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם ימלא את פרטיו המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.
- רכישה טלפונית- השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העיסקה בטלפון תוך 24 שעות (של יום עסקים) ממועד ביצוע ההזמנה יחזרו אל הלקוח טלפונית על מנת לקחת פרטי אשראי ולוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה.
- רכישה בכרטיס אשראי- השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העיסקה במייל תוך 48 שעות (של יום עסקים) ממועד ביצוע ההזמנה. יחזרו אל הלקוח לוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה.
החלפת/ החזרת מוצר
- לא ניתן להחליף או להחזיר מוצר, שכן מדובר במוצרי מזון טריים, מדי יום.
- במידה שהמוצר אינו תקין- יש ליצור קשר עד שעה מרגע קבלתו בצירוף תמונה ובעל בית העסק יספק פתרון הולם.
ביטול הזמנת סדנה
- ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה* בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )
- ניתן לבטל השתתפות בסדנה עד 48 לפני המועד. הביטול ייעשה בטלפון ישיר לעומר או בהודעה שתישלח בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.
- אם נותרו פחות מ-48 שעות לסדנה, במקרה של ביטול עסקה, ישולם הסכום שצויין על ביטול עסקה בעת שבוצעה ההזמנה.
- במידה של ביטול סדנה על ידי בית העסק- יתואם מול הלקוח תהליך חלופי או שיוחזר הכסף במלואו, לבחירת הלקוח.
- החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
- נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
- במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
- הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
- במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
- *מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights
ביטול הזמנת לחם
- לא ניתן לבטל הזמנת לחם שנעשתה, אלא לתאם מועד אספקה חדש.
- אם מדובר בהזמנה בסכום 100 ש"ח ומעלה, הביטול ייעשה עד 48 שעות לפני המועד. מאוחר יותר יחוייב הלקוח בדמי ביטול 20% מסך ההזמנה.
- מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח, וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח.
- במידה של ביטול הזמנת לחם מצד בית העסק- הלקוח לא יחוייב בתשלום ויוכל להזמין מחדש, לבחירתו.
- החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
- נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
- במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
- הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
- במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
- *מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights
אספקת המוצרים
- לחמים יסופקו באותו שבוע שבו בוצעה ההזמנה, בכפוף לאישור במייל או בוואטסאפ.
- קופסאות בראנץ' ייאספו מבית העסק בצוקים, בתאריך שנבחר על ידי הלקוח.
- סדנאות לחם מתקיימות באופן פרונטלי בלבד בבית העסק בצוקים.
- החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת בכתב ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
-
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
- כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.
- שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.
- זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצויינים בדף המכירה או שתואמו מראש באופן טלפוני.
דמי משלוח
- דמי המשלוח במשלוח מסוג "רשום רגיל" כלולים במחיר המוצר. משלוח ייעשה רק בתיאום מראש.
- הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מבית העסק בצוקים וזאת בתיאום מראש עם בית העסק.
- מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
שירות לקוחות
- כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:
- טלפון: 0525848907
- דוא"ל: noamor8@gmail.com
שירות כללי
- התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החנות.
- החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באמצעות האתר.
- אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.
- אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר
החברה מכירה בחשיבות השמירה על הפרטיות של המשתמשים באתר האינטרנט שהיא מפעילה ומנהלת ("האתר"). שימושך באתר ו/או רישומך לשירותים באתר ו/או ביצוע רכישה על ידך באתר מהווים את הסכמתך לכל שימוש אשר יעשה במידע שייאסף אודותיך כמפורט בתנאי מדיניות הפרטיות להלן.
בעל העסק מתחייב, כי פרטי האשראי של הלקוח לא יעברו לצד ג׳, למעט מסוף הסליקה וחברת האשראי.
מאגרי מידע
המידע אשר תמסור בעת הרכישה באתר וכן כל מידע אשר ייאסף אודותיך בקשר להזמנות שביצעת ו/או למוצרים שרכשת ו/או לכל שימוש אחר שנעשה על ידך באתר ישמרו במאגרי המידע של השירות. השירות יעשה שימוש במידע בהתאם להוראות הדין ובהתאם למדיניות פרטיות זו.
השימוש במידע
החברה תהיה רשאית לעשות כל שימוש במידע, הנדרש לה לצורך מתן השירותים המבוקשים על ידך לרבות לצורך הטיפול בהזמנות לרכישת המוצרים. החברה תהיה רשאית להתיר את הגישה למידע במאגרי המידע ו/או להעביר את המידע לצד שלישי כלשהו בהתאם לסוג השירותים ו/או ההזמנות כאמור וכן לצורך תפעול, פיתוח ושיפור האתר והשירותים באתר. כמו כן תהיה רשאית החברה לעשות שימוש במידע על מנת לפנות אליך בכל אחד מאמצעי ו/או פרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידך באתר לרבות בדרך של דיוור ישיר ושירותי דיוור ישיר על מנת להציע לך כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע נוסף אשר יסבור השירות כי יוכל להתאים ו/או לעניין אותך בהתאם לפילוח המידע המצוי אצלו אודותיך ו/או כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע אחר בהתאם לשיקול דעתו. השירות יהיה רשאי לפנות אליך בעצמו ו/או באמצעות מי מטעמו וכן להעביר את המידע לצדדים שלישיים כלשהם על מנת שיוכלו לפנות אליך ולהציע לך שירותים ו/או מוצרים נוספים כאמור.
הינך רשאי בכל עת לפנות לשירות ולבקש שלא לקבל הצעות לשירותים ו/או מוצרים נוספים מעבר לפעולות ו/או לרכישות שביצעת באתר.
בעל העסק מתחייב, כי פרטי האשראי של הלקוח לא יעברו לצד ג׳, למעט מסוף הסליקה וחברת האשראי.